Κυριακή 19 Οκτωβρίου 2014

Η Πέγκυ Φούρκα στον Ifeelkid!


Πολυτάλαντη εικονογράφος και συγγραφέας, η Πέγκυ Φούρκα θα είναι μαζί μας την Πέμπτη 23 Νοεμβρίου στις 6 το απόγευμα στην Παραμυθοκουζίνα στον Ifeelkid.
Η χαρά μας είναι μεγάλη, αφού η Πέγκυ είναι ξεχωριστός άνθρωπος και καλλιτέχνης με πλούσιο έργο...
Προσωπικά τη γνώρισα από την όμορφη δουλειά της στο "Κορίτσι του Πέτρου" της Αργυρώς Μουντάκη (που κι εκείνη θα είναι καλεσμένη μας στις 6 Νοεμβρίου για το ταξίδι στα Χανιά)

Με την Πέγκυ Φούρκα θα μιλήσουμε για τη νέα της δουλειά (Χριστούγεννα στη κοιλιά της μαμάς, της Ιωάννας Σκαρλάτου) αλλά και για τα δικά της βιβλία όπως η "Περιπέτεια στην Καλλιτεχνούπολη" (Ψυχογιός).
Θα ταξιδέψουμε μαζί στη Λακωνία και θα φτιάξουμε ένα φθινοπωρινό παραμύθι.


Ας ακούσουμε πως η ίδια μιλά για τον εαυτό της:



"Γεννήθηκα στην Αθήνα, έχοντας καταγωγή από την όμορφη Πελοπόννησο. Από μικρή μου άρεσε να δημιουργώ τους δικούς μου ήρωες και να ταξιδεύω μαζί τους μέσα από τα χρώματα και τις γραμμές.
Ξεκίνησα να εργάζομαι ως ζωγράφος από νεαρή ηλικία, ενώ παράλληλα παρακολουθούσα μαθήματα ελεύθερου σχεδίου ,σύνθεσης, χρώματος, καθώς επίσης σεμινάρια επεξεργασίας φωτογραφίας σε ηλεκτρονικό υπολογιστή και computer graphics. Στη συνέχεια φοίτησα για τρία χρόνια στην ιδιωτική σχολή καλών τεχνών του ζωγράφου Δημήτρη Χατζηαποστόλου. Παρακολούθησα μαθήματα αγιογραφίας, ιστορίας της τέχνης, βιτρό, και συντήρησης έργων τέχνης. Ολοκληρώνοντας τις σπουδές μου, δημιούργησα φορητές εικόνες, πολλές από τις οποίες έχουν τυπωθεί και σε ευχετήριες κάρτες και επίσης αγιογράφησα το τέμπλο σε παρεκκλήσι του Αγίου Φανουρίου στην Πελοπόννησο.
Η αγάπη μου για τα παιδιά με οδήγησε στο παιδικό βιβλίο. Από το 1996 συνεργάζομαι με αξιόλογους εκδότες και συγγραφείς δίνοντας ζωή σε πολλά βιβλία για παιδιά, μεταξύ των οποίων και δύο σχολικά βιβλία: Μελέτη Περιβάλλοντος της Α’ Δημοτικού και το βιβλίο Θρησκευτικών της Γ΄ Δημοτικού.
Τα βιβλία είναι για εμένα πηγή έμπνευσης και δημιουργίας. Οι ήρωες που ξεπροβάλλουν από τις λέξεις με καλούν να τους δώσω μορφή, έκφραση, ζωή. Κάθε βιβλίο ένα ακόμα μαγικό ταξίδι και κάθε ήρωας… ένα κομμάτι από εμένα! Τα τελευταία χρόνια ασχολούμαι και με τη συγγραφή παιδικών βιβλίων και έχω εκδώσει τρία βιβλία.O γιός μου Γιώργος, πρωταγωνιστεί όχι μόνο στη ζωή μου αλλά και στα βιβλία που γράφω και εικονογραφώ. Σε συνεργασία με εκδοτικούς οίκους επισκέπτομαι σχολεία σε όλη την Ελλάδα και μοιράζομαι με τα παιδιά τα μυστικά της εικονογράφησης και τη χαρά της δημιουργίας."
 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου