Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2014

Η Στεφανία Βελδεμίρη βοηθός του Άι Βασίλη;

Να τι γράφει στις Χρωματιστές νότες- βαμμένες λέξεις

Στείλτε όλοι το γράμμα σας στον Άι- Βασίλη!

Ζωγραφιά της μικρής ζωγράφου (που θα γίνει μεγάλη ζωγράφος), Ουρανίας Δόρδιου
Παρ' όλο που η οικογένειά μου, μου εξηγούσε πρακτικά πως συμβαίνουν τα πάντα, εγώ ποτέ μα ποτέ δεν δέχτηκα εξηγήσεις για τα παραμύθια, τα όνειρα και τον... Άι Βασίλη.

Θεωρώ πως όλα τα παραπάνω μπορεί και είναι αληθινά, για όσους δεν αναλώσουν τη ζωή τους σε αναλύσεις, ερμηνείες και εξηγήσεις. Αν απλώς ζεις μέσα σε παραμύθια, πιάνεσαι από τα όνειρά σου και δεν τα παρατάς ποτέ ποτέ ποτέ, τότε σίγουρα ο Άι Βασίλης σου φέρνει δώρα κάθε χρόνο. Ακόμη ίσως κι αν εσύ δεν τα βλέπεις κάτω από το δέντρο.

Αυτό μπορώ να σας το εγγυηθώ προσωπικά, γιατί κάθε χρόνο στέλνω γράμμα στον Άι Βασίλη και κάθε χρόνο λαμβάνω και απάντηση και δώρο. 

Όσοι με γνωρίζουν ξέρουν πως η αγάπη μου για τα γράμματα, την αλληλογραφία και τα ταχυδρομεία είναι τεράστια και σίγουρα έχουν λάβει γράμματα, κάρτες ή δέματα με σπάγκο. 

Φέτος είμαι διπλά και τρίδιπλα χαρούμενη και άπειρο και ακόμη πιο πολύ και πιο πολύ από το κάθε πολύ (καταλάβατε πετάω από χαρά), γιατί χάρη στα ΕΛΤΑ θα βάλω κι εγώ μια πινελιά, σε αυτή τη ζωγραφιά που λέγεται "πιστεύω στα όνειρά μου".

 Στείλτε κι εσείς με τα παιδιά σας ένα αληθινό γράμμα στον Άι Βασίλη και ταχυδρομήστε το στο κόκκινο κουτί. 


Ορίστε και οι οδηγίες:
Πώς θα φτάσουν οι ευχές σας στον προορισμό τους;
1. Γράψτε το γράμμα σας
   2.  Γεμίστε το με τις ευχές & τις επιθυμίες σας,
   3.  Με τις φωτογραφίες & τις ζωγραφιές σας,
  4.  Συμπληρώστε στο φάκελο σωστά & με ευκρίνεια το ονοματεπώνυμο και τη διεύθυνσή σας,
    5. Ταχυδρομείστε το με όλη σας την αγάπη
και θα παραλάβετε την απάντησή σας μαζί με ένα μικρό συμβολικό δωράκι από τα ΕΛΤΑ!
Καλές γιορτές!

Πηγή για τις οδηγίες και τη φωτογραφία και το κόκκινο κουτί: elta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου