Τρίτη 3 Μαΐου 2016

Η Κούπα του Πτολεμαίου και το Βουκουρέστι

 
Όταν γράφεις, καμιά φορά αρχίζεις και σκέφτεσαι τους ήρωές σου σαν πραγματικά πρόσωπα. Κάτι που μου έχει συμβεί με την παρέα των παιδιών στο Πόρτο Ράφτη στην "Κούπα του Πτολεμαίου".
Η Κατερίνα και η Ζωή είναι δυο κορίτσια της παρέας που οι γονείς τους, ο Οδυσσέας και η Μαρίνα, έχουν αναγκαστεί να μεταναστεύσουν στο Βουκουρέστι λόγω της κρίσης. Τα παιδιά μένουν με τον παππού και τη γιαγιά τους στο Πόρτο Ράφτη...
Ο Οδυσσέας δουλεύει σε κάποια τεχνική εταιρεία και η Μαρίνα σε ένα γυναικείο περιοδικό...
Στο επόμενο βιβλίο μου μάλιστα έρχονται στην Ελλάδα για διακοπές και παίζουν σημαντικό ρόλο στην υπόθεση...

Σκεφτείτε πόσο παράξενο μου φάνηκε όταν μας ήρθε μια πρόσκληση από τα παιδιά του Ελληνικού Σχολείου "Αθηνά" στο Βουκουρέστι για να επισκεφθούμε με το Μουσείο Σχολικής Ζωής ακι Εκπαίδευσης το σχολείο τους. Ακόμη πιο παράξενα ένιωσα μιλώντας με γονείς και εκπαιδευτικούς που ζουν εκεί...
Τώρα που το ταξίδι θα πραγματοποιηθεί 20-22 Μαΐου και θα γίνουν πολλές εκδηλώσεις για μικρούς και μεγάλους, μου ήρθε η ιδέα να στείλω -στη συνέχεια- τις δυο ηρωίδες μου, τη Κατερίνα και τη Ζωή στην "Αθηνά" στο Βουκουρέστι!
Διαβάζοντας και μαθαίνοντας για τη σημαντική δουλειά που γίνεται σε αυτό το ξεχωριστό σχολείο σκέφτηκα ότι θα ήταν καλό για τα κορίτσια να βρεθούν εκεί...
Τώρα λοιπόν νιώθω πως σε λίγες μέρες θα συναντήσω τους μέλλοντες συμμαθητές τους!










Μύθος και πραγματικότητα μερικές φορές μπλέκονται μεταξύ τους με τον πιο αναπάντεχο τρόπο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου