Πέμπτη 27 Απριλίου 2017

Μάιος και Φιλαναγνωσία στη Καστοριά



Πότε πέρασαν 8 χρόνια;;;;
Τότε βρισκόμασταν ακόμη στην εποχή του "Λεφτά υπάρχουν"...
Σεπτέμβριος του 2009 και είχα ...απολαύσει "δια ζώσης" τον Γιωργάκη να το δηλώνει στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης...
...Και μετά βρέθηκα στην Καστοριά...
Καλεσμένος της Δημοτικής Βιβλιοθήκης, να μιλήσω για το βιβλίο μου "Μπαμπά τι είναι το σεξ"

Έγραψα στο μπλογκ μου "Το Ημερολόγιο ενός πατέρα":

"...Η πρώτη μου πρωινή βόλτα -η Καστοριά είναι για ατέλειωτους περιπάτους, είτε με τα πόδια, είτε με ποδήλατο- ήταν ένα παραμύθι. Πουλιά πετούσαν γύρω μου και άλλα με παρακολουθούσαν ήρεμα από τη λίμνη. Βουτηχτάρια έκαναν τις πρωινές τους βουτιές και η γαλήνη πότιζε κάθε σημείο του σώματός μου. Στο βάθος ενός δρόμου σκεπασμένου με πλατάνια η μαγική πόλη καθρεφτιζόταν στα νερά της λίμνης. Κοιτούσα αχόρταγα και έβγαζα συνέχεια φωτογραφίες..."

Μπορείτε να διαβάσετε τις εντυπώσεις μου εδώ

Τώρα ήρθε η ώρα να βρεθώ εκεί με εκλεκτή συντροφιά 38 συγγραφέων (!) και να γνωρίσω και την Ανοιξιάτικη Καστοριά χάρη στη "Γυναικεία Λογοτεχνική Συντροφιά"
"Η φαντασία πάει σχολείο" στο πλαίσιο της Φιλαναγνωσίας 2017 και μπορείτε να διαβάσετε εδώ το τι θα συμβεί


 Θα έχω τη χαρά να βρεθώ κοντά στους μαθητές του 1ου Δημοτικού Σχολείου Καστοριάς (Δευτέρα 8 Μαΐου) και του 1ου Δημοτικού Σχολείου Μανιακών (Τρίτη 9 Μαΐου).
Τη Τετάρτη 10 Μαΐου θα έχουμε εργαστήρι για εκπαίδευτικούς με θέμα "Μαθαίνοντας την τοπική ιστορία μέσα από τον περίπατο και το παραμύθι"








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου