Τετάρτη 18 Οκτωβρίου 2017

Ρεβιθοκεφτέδες από τη Σάμο

Αποτέλεσμα εικόνας για ρεβυθοκεφτέδες σαμου

Όπως έχω υποσχεθεί και με αφορμή την Παγκόσμια Μέρα Διατροφής στις 16 Οκτωβρίου, κάθε μέρα αυτή την εβδομάδα θα δημοσιεύω μια συνταγή από το βιβλίο μου 20 σεφ, 11 μαμάδες κι εγώ

Χθες το μενού είχε λαχανικά, σήμερα περνάμε στα όσπρια και μάλιστα με συνταγή από την αγαπημένη μου Σάμο.

Απολαυστικό φαγητό για τα παιδιά κι ωραίος μεζές για τους μεγάλους. Συνοδεύεται άριστα με κρασί Σάμαινα από τον Ενιαίο Οινοποιητικό Αγροτικό Συνεταιρισμό Σάμου. (ή με Σαμαινάκι αν είσαστε στη Σάμο)

Αποτέλεσμα εικόνας για Σάμαινα κρασί

Μετά διαβάζεις και τον χαμένο μύθο του Αισώπου και είναι λες και πήγες στο νησί!


Ρεβιθοκεφτέδες από τη Σάμο

Μου την έδωσε για το βιβλίο η κυρία Δέσποινα Αργυροπούλου, από το Βαθύ της Σάμου. Εκεί φτιάχνουν με έναν διαφορετικό τρόπο τους ρεβιθοκεφτέδες. Με αυτή τη συνταγή κατάφερε αυτό το εξαιρετικό όσπριο να γίνει ένα από τα αγαπημένα φαγητά και για τις δυο κόρες της...

Υλικά
½ κιλό ρεβίθια
2 μέτριες τομάτες
2 μεγάλα κρεμμύδια
3/4 κούπας αλεύρι
1/2 ματσάκι άνηθο
1/2 ματσάκι δυόσμο
1 κουτάλι του γλυκού αλάτι
ρίγανη
πιπέρι

Εκτέλεση

Μουσκεύουμε αποβραδίς τα ρεβίθια. Τα βάζουμε στο μπλέντερ μαζί με τα κρεμμύδια (να μη λιώσουν). Τα ανακατεύουμε με τα υπόλοιπα υλικά που έχουμε ψιλοκόψει. Στο τέλος προσθέτουμε σιγά- σιγά το αλεύρι, μέχρι να δέσει το μίγμα. Τηγανίζουμε σε μέτρια φωτιά, παίρνοντας κουταλιές από το μίγμα μας (βρέχουμε το κουτάλι για να μην κολλάει το μίγμα). Στο τηγάνι καλό είναι να βάλουμε και 2 κομματάκια καρότο, ώστε οι κεφτέδες να μην "τραβήξουν" πολύ λάδι. Βγάζουμε τους κεφτέδες και τους ακουμπάμε σε απορροφητικό χαρτί.

Αποτέλεσμα εικόνας για 20 σεφ 11 μαμάδες κι εγώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου