Πέμπτη 10 Μαΐου 2018

"Ξέρεις ποιος είμαι εγώ;" Στη Θεσσαλονίκη


Την Παρασκευή 18 Μαΐου στις 19.30, όσοι βρισκόσαστε στη Θεσσαλονίκη μη χάσετε την παρουσίαση του μυθιστορήματος της Ρεβέκκας Κοτσαρίδου "Ξέρεις ποιός είμαι εγώ;" που θα πραγματοποιηθεί στον "Αρμό" (Πρασακάκη 5 Θεσσαλονίκη)

Όπως είχα γράψει με αφορμή τη συνέντευξη που μου παραχώρησε για τον "Δρόμο της Αριστεράς":

"Η δημοσιογράφος Ρεβέκκα Κοτσαρίδου, χρόνια στο ρεπορτάζ έχει καταφέρει να διατηρήσει ένα καθαρό βλέμμα απέναντι στα όσα συμβαίνουν. Με το πρώτο της μυθιστόρημα, το Ξέρεις ποιος είμαι εγώ που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Αρμός μας παρουσιάζει ένα παραμύθι για μεγάλους, μια παραβολή, που διαδραματίζεται σε ένα φανταστικό χωριό με το θελκτικό όνομα «Παγωτό». Όμως τα όσα συμβαίνουν εκεί, από την καθημερινότητα ως τις ανθρώπινες σχέσεις και την πολιτική, δεν είναι καθόλου θελκτικά…
Στην ουσία η συγγραφέας μιλά για τη σύγχρονη Ελλάδα και όλες τις παθογένειες που μας βασανίζουν. Αν και λέει τα πράγματα με το όνομά τους, έστω και κάτω από το μανδύα του μύθου, δεν αρκείται στο να στηλιτεύσει, αλλά αναζητά αιτίες και διέξοδο.
Το μυθιστόρημα αν και δεν καταφεύγει σε ευκολίες διαβάζεται ως ένα απολαυστικό παραμύθι με ανατροπές…"
Διαβάστε τη συνέντευξη εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου